کارگاه حضوری و نیمه خصوصی حسابداری مدیریت

کارگاه حضوری و نیمه خصوصی
تکنیک های کاربردی حسابداری مدیریت

ظرفیت این کارگاه محدود است 

با تدریس: مهندس نادر توکلی

تحلیلگر مالی، سرمایه گذاری و کسب و کار

7،870،000 تومان

این کارگاهِ حضوری مخصوص افرادی است که می خواهند شیوه های مدیریت و ساماندهی مالی کسب و کارِ ، همچنین تکنیک های محاسبه صحیح و کنترل هزینه های کسب و کار خود را به صورت کاربردی فرا گیرند

40 ساعت (8 جلسه) - سه شنبه ها از ساعت 15 الی 19:30

مدرس : مهندس نادر توکلی

سطح محتوا : از مقدماتی تا پیشرفته

گواهینامه : ندارد

حسابداری مدیریت، فرآیندی است که در آن به تعریف، اندازه گیری، پردازش، تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات مورد نیاز و مورد استفاده مدیریت پرداخته می شود تا مدیر بتواند از این اطلاعات برای جهت دهی و برنامه ریزی کسب و کارش استفاده کند.

با توجه به اینکه امروزه قیمت محصولات و خدمات در بازار و توسط بازار به صورت رقابتی تعیین می شود، تشخیص، محاسبه صحیح و کنترل هزینه ها از مهم ترین عوامل افزایش و یا کاهش سود یک کسب و کار به  شمار می آید.

یکی از مهمترین ابزارهایی که می تواند به شما دید روشنی در خصوص برنامه های مالی سازمان دهد، “حسابداری مدیریت” است. حسابداری مدیریت، با مشخص سازی اطلاعات مالی و غیرمالی، مانند بودجه ها، پیش بینی ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی به صورت ادواری، می تواند به مدیران سازمان کمک کند تا برنامه ریزی بهتری داشته باشند و تصمیم گیری های هوشمندانه تری در خصوص کسب و کار خود انجام دهند.

همچنین حسابداری مدیریت، مشکلات و چالش های احتمالی کسب و کار را پیش بینی کرده و به منظور رفع آنها با توجه وضعیت سازمان، راه حل ها و راهکارهایی مناسب به مدیر سازمان پیشنهاد می کند.

این کارگاه برای مدیران و تصمیم گیرندگان کسب و کارها بگونه ای طراحی شده است تا با درک عمیق تر هزینه ها، روش های صحیح محاسبه آنها، محاسبه هزینه های سربار، بهینه سازی هزینه ها و استفاده بهینه از منابع، قیمت گذاری، بودجه بندی و همچنین یادگیری تکنیک های ارزیابی عملکرد، بتوانند تصمیمات راهبردی و مدیریتی مناسب تری را اتخاذ نمایند.

مباحثی که در این کارگاه مطرح خواهند شد، تفاوت ماهوی با مباحث درس حسابداری برای مدیران دارد و نباید با حسابداری مالی اشتباه گرفته شود

در این کارگاه 8 جلسه ای به سرفصل های زیر پرداخته خواهد شد:

  • مقدمه ای بر حسابداری مدیریت
  • Activity based costing
  • ابزارهای تصمیم گیری شامل: Marginal Costing و Transfer Pricing
  • هزینه یابی استاندارد و تحلیل واریانس
  • تخمین مالی آینده و بودجه بندی صحیح و کنترل آن
  • ارزیابی عملکرد
  • حسابداری مسئولیت پذیر
  • تئوری تصمیم گیری

 

گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟