صفحه اصلی تقویم آموزشی کارگاه آنلاین هدفگذاری در شرایط بحران

تاریخ

10 ارديبهشت 1399
منقضی شده است!

زمان

7:00 ب.ظ - 9:00 ب.ظ

کارگاه آنلاین هدفگذاری در شرایط بحران

کارگاه آنلاین تکنیک های هدف گذاری

آیا می دانید سال ۱۳۹۹ سرشار از ناشناخته هاست؟ناشناخته هایی که نیازمند آمادگی ذهنی و برنامه ریزی های استراتژیکی ویژه ای هستند.در این هیاهو، ترس از آنچه که قرار است اتفاق بیافتد، هر روز بیشتر از گذشته گریبان صاحبین کسب و کارها را می فشارد. نگرانی از پیشبرد اهداف شخصی ، مالی ، مدیریت و یا رهبری منابع انسانی در برخی از کسب و کارها تبدیل به همان فضای ناشناخته و تاریک برای عده ای از بزرگان و فعالان صنایع مختلف به ویژه صنعت های تولیدی و خدماتی کشورمان گشته است. البته در این میان بی شک افرادی هستند که نه تنها تحت تاثیر هیجانات روحی ناشی از جریانات این مهمان ناخوانده (ویروس کووید۱۹) قرار نمی گیرند ، بلکه با نگاهی عمیق و دقیق به فرصت ها ، امکانات موجود و نیز برنامه ریزی های استراتژیک ، بدون هزینه های زمانی و مالی خاص به اهداف خود دست پیدا خواهند کرد. 

امروزه همه افراد با موضوع هدف آشنا است و به درستی می داند که در زندگی برای بدست آوردن چه مواردی قرار است بجنگند و تلاش کنند. تنها مشکل افراد در نوع مشخص کردن اهداف و پیدا کردن صحیح مسیر دستیابی به آن می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در دنیا اهداف خود را فراموش کرده ، توجه شان به مسیر و موانع معطوف می گردد و کم کم دست از رویاهایشان بر می دارند.

می توان گفت تنها موردی که مانع موفقیت هایمان می شود این است که در ضمیر خوداگاه و یا ناخوداگاهمان (با تکیه بر باورها) تصور کنیم که موفق نخواهیم شد.

شاید نیاز باشد مسیر رسیدن به اهدافمان را با توجه به چشم اندازهای از پیش تعیین شده ، با استفاده از ابزارهای جدیدتر ، با دقت بیشتر و کسب اطلاعات گسترده تر از این فضای ناشناخته تغییر دهیم.

آکادمی برند ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کمک به کسب و کارها و توانمند ساختن مدیران و تجهیز ایشان و نیز یادگیری شیوه برنامه ریزی هرچه بهتر جهت رسیدن به اهداف فعالیت های مربوط به سال ۹۹ ، تصمیم به برگزاری کارگاه هدف گذاری گرفته است.

این کارگاه با تدریس دکتر شهریار شفیعی(ریاست هیات علمی آکادمی برند ایران و بنیان گذار مفاهیم برند در ایران) خواهد بود که انتخاب ایشان به جهت آگاهی و تجربه بسیار ایشان در زمینه برندسازی و توانایی والا در تحلیل های اقتصادی ویژه در زمانه های متفاوت ، بوده است و بنا بر این است که ایشان در این کارگاه تکنیک های جدید هدفگذاری دقیق و همینطور اولویت بندی صحیح متناسب با شرایط بحرانی پیش رو در سال ۹۹ را برای صاحبین مشاغل کوچک و بزرگ، تولید کنندگان ، ارائه دهندگان خدمت و به طور کل تاثیرگذاران و حافظین صنایع متفاوت به شیوه منحصربفرد خودشان تدریس نمایند.

چراکه باور ما بر این است که با ابزارها و استراتژی های قدیمی امکان موفقیت و پیشبرد کسب و کارها در سال ۹۹ بسیار اندک خواهد بود.

این رویداد تمام شده است

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟